Dietetyk Poznań - Skuteczne Zdrowe i Zbilansowane Diety - Fitmed

Nasi dietetycy pomogą dobrać Ci dietę dopasowaną idealnie dla Ciebie. Diety to zestawienie zdrowych i zbilansowanych posiłków, które pomogą Ci osiągnąć wymarzone cele lub cieszyć się życiem w pełni sił nie zważając na chorobę. Najskuteczniejsze diety odchudzające w Poznaniu tylko z Fitmed.net.pl

Dietetyk Poznań

Bartosz Ciesielski

Dietetyk sportowy i kliniczny, psychodietetyk oraz diet coach, członek Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej oraz Stowarzyszenia Progressum, założyciel FitMed. Dzięki ciągłemu poszerzaniu swojej wiedzy, otrzymał wiele tytułów, m.in Dietetyk Przyjazny Chorym na Celiakię. Na co dzień współpracuje z pacjentami z chorobami auto-immunologicznymi, gdzie skuteczna dieta to podstawa w procesie zdrowienia. Specjalizuje się zwłaszcza w chorobach tarczycy. Jego założeniem jest indywidualna dieta dopasowana do pacjenta.

Bartosz Ciesielski

Tomasz Napierała

Dietetyk sportowy, certyfikowany trener personalny, diet coach. Pasjonat zdrowego stylu odżywiania, związany ze sportem od 16 lat. Każdego dnia poszerza swoją wiedzę z zakresu dietetyki poprzez liczne analizowanie badań naukowych, czytanie książek oraz uczestnictwa w szkoleniach i webinariach. Zbilansowana dieta pozwoliła przynieść Tomaszowi wielu zadowolonych klientów.

Zadzwoń lub napisz do nas :)
Wyślij
FitMed Poznań